Prije 51 godinu u TAS-u je sklopljena prva Buba (FOTO)
13.11.2024 u 11:23
- Novosti
- 0
Tvornica automobila Sarajevo, poznatija po skraćenici TAS, u prošlosti je bila jedna od najvećih podružnica Volkswagena u Evropi. U Vogošći nadomak Sarajeva proizvodila se poznata Buba, Caddy, Jetta, a osim Golfa 1 i Golfa 2 poznato je da je 1991. godine proizvedeno i nekoliko probnih verzija Golfa 3.
Od proizvodnje prve Bube prošla je 51 godina. Ova facebook objava podsjeća na to:
Kako je navedeno u opisu, prva Buba je sklopljena 10. novembra 1973.
Prema istom izvoru, legendarna Buba se sklapala u TAS-u u periodu od 1973. do 1973., a fotografije navodno datiraju iz 1974. godine.
Podsjećamo, TAS je bila jedna od najvećih fabrika u tadašnjoj Jugoslaviji, a nekoliko kurioziteta vezano je za proizvodnju prva tri modela možda i najpopularnijeg putničkog vozila trenutno u Evropi - Golfa.
"Otprilike je 1963. godine počela proizvodnja skutera Prima i to u okrilju Pretisa. Godine 1965. počeo se proizvoditi i automobil NSU Prinz. Oko 1969. godine dolazi do preuzimanja kompanije NSU Motorenwerke od Volkswagena i tada počinje masovnija proizvodnja. Od 1972. do 1976. proizvodi se Buba u Vogošći, a '76. počinje i proizvodnja Golfa 1 i Jette 1. Zanimljivo je da 1982. godine počinje proizvodnja pick-up automobila Caddy, a 1985. i legendarnog Golfa 2. Pred sami rat proizveli smo i nekoliko testnih verzija Golfa 3", hronološki je za portal Klix govorio Rifat Kukuljac o proizvodnji u pogonima TAS-a.
On je govorio i to kako se najveći prevrat, koji je doveo do svojevrsne revolucije u autoindustriji, desio onda kada se prešlo s proizvodnje Bube na proizvodnju Golfa, a objašnjava da je početak proizvodnje Golfa bio neminovan zbog toga što se tragalo za boljim, savremenijim i inovativnijim autom.
Podijelite ovaj sadržaj!
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.