logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2025\/04\/99-3.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2025\/04\/88-6.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/12\/unasana04.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/12\/unasana04.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/12\/unasana04.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Predstavljen novi vizualni identitet turističkog klastera NP Una

27.12.2017 u 13:22

  • Novosti
  • 0

 

Na sjednici Skupštine turističkog klastera Una pored planova u NP Una za 2018, članovima je predstavljen i novi vizualni identitet destinacije uz grafička riješenja za specifične oblike turističkih paketa koji će biti kreirani u narednom periodu.

Naziv glavnog “labela” je UNASANA a predstavlja dvije predivne rijeke ovog područja i identitet ove turističke destinacije.

- Ovo je samo dio aktivnosti koje će pridonijeti izgradnji identiteta destinacije, boljoj promociji, podizanju kvalitete usluge i jačanju konkurentnosti sektora turizma. Kreiranjem vizualnog identiteta destinacije i samog klastera započeli smo proces jačanja imidža i prepoznatljivosti. Cilj nam je da proizvodi i usluge sa oznakom UNASANA ispunjavaju sve kriterije održivog poslovanja u zaštićenom području da bi bili što prepoznatljiviji i svojom kvalitetom jedinstveni u regiji – istaknula je Zrinka Delić iz WWF Adrije, voditeljica projekta „Zaštićena područja za prirodu i ljude“.

Sam naziv oznake UNASANA izabran je jer kao riječ ima jedinstveno značenje, potrebnu melodičnost i predstavalja glavna obilježja ove turističke regije.

- Osmišljavajući ovaj logotip uzeli smo u obzir sva obilježja područja, poput planina, slapova i kulturnog nasljeđa. Zadatak nam je bio razviti cijelu priču tj. osim glavnog logotipa/labela osmisliti i tzv. sublabels, kao što su smještaj, gastronomija, avantura, kulturno nasljeđe i drugo - kazao je autor Ahmed Ibrahimpašić.

"Zaštićena područja za prirodu i ljude – terenski projekat Una“, koji je dio spomenutog regionalnog projekta koji finansira Švedska agencija za međunarodni razvoj i suradnju Sida, a provodi WWF, ima za cilj osigurati uvjete za ekonomsko jačanje ovog područja pokretanjem novih ili proširenjem postojećih djelatnosti, kao i uspostaviti eko tržnice te plasirati proizvode iz Parka unutar turističke ponude, brendirati ih i standardizirati.

- Želimo uključiti što više novih članova u rad klastera, radit ćemo i na jačoj promociji i prezentirati se i predstavljati na sajmovima, kreirati nove turističke pakete koje ćemo plasirati turističkim agencijama u zemlji i u regiji. Osim navedenog, u narednoj godini WWF će podržati klaster i nizom radionica i treninga u svrhu poboljšanja gastro ponude i poboljšanja načina prezentiranja te ponude – zaključila je Delić, saopćeno je iz WWF Adrije.

 

una sana

Podijelite ovaj sadržaj!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...