Nije sve do korone: Online promocija turizma skoro i ne postoji
04.05.2020 u 15:09
- Novosti
- 0
Turizam je u proteklih nekoliko godina bio najbrže rastuća privredna grana u Bosni i Hercegovini. Zbog pandemije koronavirusa i brojnih restrikcija, zabrana, ali i straha ljudi od zaraze, turizam će pretrpjeti najveće posljedice.
Dok se većina zemalja bori da spasi što se spasiti može, o turizmu u BiH, bar za sada, još uvijek niko previše ne mari.
Ako je suditi po online prezentaciji turističkih potencijala, u Republici Srpskoj je turizam zanemaren mnogo prije pandemije.
Naime, na zvaničnoj web strani Turističke zajednice RS (TORS), u 2020. godini su objavljenje svega dvije vijesti i to 13. aprila kada je pokrenuta nagradna igra za najbolju turističku fotografiju ovog entiteta, dok je prva objavljena još u januaru.
Još je tužnija prezentacija na društvenim mrežama. Kada se sa web strane klikne na zvaničan Facebook nalog TORS-a, dočekaće vas informacija da isti više ne postoji. Kada je riječ o twitter nalogu, isti je (još uvijek) u funkciji, ali na njemu je u ovoj godini objavljeno svega pet „retweetova“.
Ako se na pojavu virusa nije moglo uticati, za ovakvo zanemarivanje jednog od najbitnijih i najjeftinijih kanala promocije svakako nema opravdanja.
Podijelite ovaj sadržaj!
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.