logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2025\/04\/99-3.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2025\/04\/88-6.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/02\/bec-4.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/02\/bec-4.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/02\/bec-4.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Beč prošle godine posjetilo više od sedam miliona gostiju

05.02.2018 u 13:00

  • Novosti
  • 0

Bečka turistička zajednica "WienTourismus" ove godine za marketinške aktivnosti na raspolaganju ima budžet od 15,3 miliona eura, što je za pola miliona eura više u odnosu na 2017. godinu.

Kako se navodi u saopćenju Eurocomm-a, protekla godina okončana je uz dva rekorda.

Ostvareno je 15,5 miliona noćenja i time oboren rekord iz 2016. godine za plus 3,7 posto.

Istovremeno je Beč po prvi put posjetilo više od sedam miliona gostiju.

Budžet za marketing bit će uložen u aktivnosti u 20 zemalja čiji su turisti 2017. godine u Beču ostvarili više od 80 posto noćenja.

Na 15 ovih tržišta budžet će biti pojačan nastavkom intenzivne saradnje s aviokompanijom Austrian Airlines koja sa 56 posto natproporcionalno učestvuje u zajedničkom budžetu.

Austrian Airlines u maju ove godine ponovo uspostavlja direktnu vezu sa Tokijom, a od oktobra i Cape Townom.

Predviđa se da će zahvaljujući ovim dvjema linijama u Beč stići 40.000 putnika i poslovnih ljudi tokom ljetne sezone, saopćeno je.

Pored 14 aktivnih, od 29. marta će biti aktivni i direktni letovi za Bilbao i Gdanjsk, te od 14. juna za Valensiju.

Iz Turističke zajednice navode da je uspostavljanje linije austrijskog avioprijevoznika za Los Angeles i time prve direktne veze Beča i američke zapadne obale bio najvažniji novitet.

Podijelite ovaj sadržaj!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...